Všeobecné obchodní podmínky a GDPR

Prodávající:

Veronika Řezníčková
sídlo podnikání: nám. T G Masaryka 1281, Zlín, 760 01
IČO: ?
e-mail: vyklad_karet@email.cz
web: vyklad-karet-lenormand.cz

(dále "prodávající")

Úvodní ustanovení

1. Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na prodej služeb (výklad karet) prodávaných prostřednictvím internetu, a to na základě online objednávky učiněné na webových stránkách prodávajícího, prostřednictvím e-mailu.

2. Všeobecné obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti mezi prodávajícím a zákazníkem.

Objednávka a uzavření smlouvy

1. Objednávku lze učinit prostřednictvím webových stránek prodávajícího a prostřednictvím e-mailu.

2. Zákazník svým odesláním objednávky potvrzuje seznámení s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a souhlasí s jejich obsahem. 

3. Zákazník v objednávkovém formuláři potvrzuje svou zletilost. Služby jsou určeny pro zákazníky ve věku 18+.

4. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká potvrzením doručené objednávky spolu s uvedením platebních údajů, jež jsou zaslány prodávajícím zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu, a to bez zbytečného odkladu.

5. Služby nemusí být vždy dostupné, a to zvláště z důvodů kapacitních nebo časového omezení nabízené služby (např. mimořádná nabídka, slevová akce) či z jiných důvodů.

Cena služeb a platební podmínky

1. Ceník služeb je uveden na webových stránkách prodávajícího.

2. Prodávající není plátcem DPH.

3. Zákazník zaplatí za službu bezhotovostně (převodem na účet) před jejím dodáním, a to jakmile obdrží potvrzení objednávky.

4. Po uhrazení platby za službu obdrží zákazník na e-mail účetní doklad (fakturu) o zaplacení za službu.

5. Lhůta splatnosti za službu je 7 kalendářních dnů. Pokud nedojde k úhradě služby a připsání peněz na účet prodávajícího nejpozději do 10 kalendářních dnů, smlouva se mezi prodávajícím a zákazníkem ruší.

6. Zákazník obdrží písemný výklad karet či numerologický výklad ve formátu PDF nebo JPG do tří kalendářních dnů od uhrazení ceny služby.

Odstoupení od smlouvy

1. Prodávající i zákazník mají právo odstoupit od smlouvy, a to dle platné legislativy.

2. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě hrubého chování zákazníka.

3. Zákazník informuje prodávajícího o odstoupení od smlouvy písemně e-mailem nebo zasláním dopisu na sídlo prodávajícího.

4. Zákazník bere na vědomí, že nelze odstoupit od smlouvy v případě, že došlo k úplnému poskytnutí služby.

Souhlas se zpracováním osobních údajů a GDPR

1. Prodávající zpracovává zákazníkovy osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy, zvláště se zákonem č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, a nařízením GDPR.

2. Podrobně jsou pravidla zpracování osobních údajů řešeny v Privacy Policy a Cookie Policy, na něž je uveden odkaz dole na webové stránce.

3. Osobní údaje zákazníka, který odeslal objednávku jsou zpracovávány za účelem zpracování objednávky, vyhotovení faktury, poskytnutí a dodání služby a k nezbytné komunikaci se zákazníkem.

4. Zákazník má právo k přístupu ke svým osobním údajům, má právo na jejich opravu, omezení zpracování a výmaz.

5. Jednotlivé osobní údaje zákazníka jsou uchovávány po nezbytně nutnou dobu.

6. E-mailová adresa je použita k nezbytné komunikaci se zákazníkem a k dodání faktury a služby (dodání výkladu).

Závěrečná ustanovení

1. Zákazník bere na vědomí, že služby poskytované prodávajícím nenahrazují odbornou pomoc lékaře či psychologa.

2. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za rozhodnutí zákazníka, která zákazník učiní na základě poskytnutých služeb (výkladu karet), a to jak před jejich poskytnutím, tak i po jejich poskytnutí.

3. Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a nabývají účinnosti od ?.